divendres, 21 de maig del 2010

Mini-sípies amb vinagreta de poma



Anit vaig arribar a casa i la mare em va dir la frase màgica:



- No hi ha rès de sopar, fes el que vullgues...



Via lliure!!! Yuujujuuu!!! Tota la cuina per a mi!! Em vaig posar a rebuscar en la despensa....res de res, a la nevera...res de res, així que vaig mirar el congelador, ja desmotivada i pensant:



- Huí toca fruteta i al llit....



De sobte vaig trobar unes brochetes de mini-sípies abandonades, i ho vaig tindre clar!!! Que millor per a un sopar lleugeret que unes mini-sípies a la planxa???? Clar que així a la planxa sona soset...Vaig obrir la nevera i vaig agafar el poquet que quedaba de verdures (Ja estem a finals de setmana i ja se sap...) Així que em vaig posar "manos a la obra" i açò és el que va sortir:



INGREDIENTS


- 4 brochetes de mini-sípies


- 1/2 pebre roig


- 1/2 ceba tendra


- 1/2 tomata


- 1/2 poma


- Oli d´oliva


- Vinagre


- Sal



Primer picarem a troçets menuts el pebre roig, la tomata, la ceba i la poma. Ho barrejem tot a un bol. Per a fer la vinagreta jo utilitze una part de vinagre per dos d´oli, però aquestes coses van al gust!! Fem la vinagreta a un got i reguem les verdures amb aquesta i afegim una miqueta de sal. Reservem a la nevera.


Per a fer les sípies les llevarem de les brochetes i les farem a la planxa amb una miqueta d´oli. Un cop fetes deixarem que és refreden una miqueta a temperatura ambient, açò va al gust, però ara que ve la caloreta, apetix menjar coses fresquetes!!


Repartim la vinagreta per damunt de les sípies i a la taula!! Son espectaculars, amb el regustet dolç de la poma i ademés un sopar molt lleuger i light!! També les podeu servir com a aperitiu, quedaràn genials!!!




3 comentaris:

  1. Uy uy uyyy!!! El text s´ha descontrolat!!! jajajajaja Ho senc!!

    ResponElimina
  2. No pasa res! t'he trobat perque t'has fet seguidora del meu blog en proves jejejej aquest dinarito sembla molt bo..i lo millor que es improvisat ;-) te pase la direccio del meu blog a on tinc totes les receptes. Un beset
    http://chezdashita.blogspot.com

    ResponElimina