dilluns, 17 de maig del 2010

Galetes Super-choc o Brownie Cookies



Com a despedida oficial dels dolços (ara va de bò!!) he fet aquestes galetetes molt "lleugeres" amb ni més ni menys que pràcticament 1/2 kilo de xocolata... casi ná!! La recepta la vaig trobar al blog El rincón de Bea, però jo li he afegit nous!! La veritat és que estan mooolt bones, ideals per a xocoadictes com jo. Al afegir les nous agafen un gust a brownie increible, per això lo de Brownie Cookies!! Açí teniu la recepta!

!
INGREDIENTS


-125 gr de xocolata fondant.
-125 gr de mantega.
-75 gr de sucre negre.
-30 gr de sucre blanquilla.
- 20 gr de sucre vainillat.
- 1 ou XL fred.
- 150 gr de farina
- 30 gr de cacao en pols.
- Una culleradeta de bicarbonat sòdic.
- 1/2 culleradeta de sal.
-350 gr de pepites de xocolata.
- Un grapat de nous picades.
Per a escomençar fondrem la xocolata al bany maria i deixarem que és refrede. Fondrem la mantega i la barrejarem a un bol amb el sucre negre, el blanquilla i el vainillat.
En altre bol apart barrejarem tots els ingredients secs: la farina, el cacao, el bicarbonat i la sal.
Quan el sucre estiga totalment disolt en la mantega afegirem la xocolata i barrejarem. Un cop fet afegirem l´ou i barrejem. Poc a poc, en dos o tres tandes, per a que resulte una masa més homogènea afegirem la bareja d´ingredients secs. A la fí afegirem les pepites de xocolata i les nous.
Jo les pepites de xocolata les faig "caseres", ya que la meva economia és un tant llimitada!! Jo les faig picant a troçets menudets les tabletes de la xocolata que he triat, i per a que no és fonga la xocolata amb tanta manipulació les fique mitja horeta abans al congelador. Parlant de congeladors!! Un truki per a que la masa de les galetes siga més fàcil de manipular una vegada tinguem que col.locarla a les safates del forn és que que estiga congelada!!
Precalentarem el forn durant 10 minuts a 175º, i mentre anirem repartint la masa a les safates. Jo a cada safata fique unes 12 (3x4).
Ficarem al forn durant uns 15 minuts, sempre vigilant ya que poden cremar-se molt fàcilment, i vos asegure que la xocolata cremada és horrible, está amarga!!
Un cop fetes, les traurem i les deixarem refredar, és quedarán dures una volta estiguen fredes!!
Bon profit!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada